BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 27, 2009

OTAK KOMPLEKS


aku kadang2 meluat tengok manusia2 yang terlalu bermegah2 dengan idea2 yang dikatakan menarik dan mengancam..segala apa yang dia buat..itulah idea dia sahaja..idea aku paling smart..aku adalah terhebat antara orang lain..takde orang lain yang boleh ambil idea aku..itu adalah hak milik aku yang mutlak..haha..setakat nak berbangga dengan pemberian ALLAH yang sedikit 2..x perlulah aku rasa..ada banyak benda lain lagi yang kita tak tahu..segala ilmu dan kelebihan yang kita ada..baru 1% je..dalam dunia ni..kita semua belajar daripada makhluk2 yang lain..bukan manusia sahaja..kita belajar dari alam..dari haiwan..tapi..kita sahaja yang berlagak..lupa pada diri sendiri..lupa apa tujuan kita dicipta di atas muka bumi ini..baru dapat ilmu sedikit..nak heboh pada dunia..baru dapat idea sikit..tak nak kongsi..saving..sedangkan idea die 2 pun datangnya dari orang lain..haha..lepas 2 nak kecoh2 kat orang yang ade orang amek idea die..haha..gelabah..

3 comments:

Cuna the Mahadewi said...
This comment has been removed by the author.
Cuna the Mahadewi said...

adoyai... best nyer. otak kompleks! hak2! i nak copy then paste kt blog i la.. bleh x.. ni baru btol tiru kan.. hehehehe=P

mohamad fairie said...

poyo sumer tu...

kiter hidup saling memerlukan...
tak ade istilah copy atau tiru dalam konteks ilmu...

tu ape yang aku tau la...

hahahahah...

tapi nape name otak kompleks,...?